24 Ağustos 2011 Çarşamba

Kadınlar Ne İster ?

  Biliyorum son bi kaç yazım kadınlar üzerine oldu. Ama ne yapayım kendimi alamıyorum. Ne bileyim onlar üzerine yazmayı seviyorum. 
  Hepimizin de bildiği gibi kadınlar çok ilginç yaratıklar ,çok acayip , değişik , rahatsız şeyler yani. Bu yazımda kadınların erkeklerde sevmediği özellikleri(aklıma geldiği kadarını)belirterek hemcinslerime ufak da olsa bi yardımımın dokunmasını istiyorum. Haydi gazamız mübarek olsun. 

  1) Ensede Kuyruk
Gerçekten kardeşlerim. Hiç hoş durmuyo yani, Ne bileyim , ne o öyle yele gibi.

  2) Beyaz Çorap
Tamam beyaz renk güzeldir , çoraplar da güzeldir. Ama ikisi bir arada hiç gitmiyo. Ya bilek çorap giy yada zorlama o çorabı. Sonuçta o da kul malı , yırtılır yani , çekme o kadar.

  3)Amele Yanığı
Ben bazen bu amele yanığı denen şeyin bilerek ve isteyerek yapılan bişey olduğunu düşünüyorum. Yoksa aklı yerinde insan sonunda olacakları bile bile neden güneşin altına beyaz atletle yatsın ki abi.

  4)Düşük Bel Pantolondan Görünen İç Çamaşırı
Tamam düşük bel pantolon giymek moda olabilir tamam gerçekten güzel duruyo olabilir,ama hiçbir kadın o pantolodan görünen çamaşırını görmek zorunda değil , inan bana.

  5)Aşırı Kas
Fit görünmek güzeldir.Ama kararında olunca. Fazlasına hiç ama hiç gerek yok.

 6)Altın Takı
Anladık paranız var zenginsiniz de bunu başka yollarla da gösterebilirsiniz. O kıl yumağı göğüsün içinde takılı olan o zinciri kimse görmek istemez.

  7)Kirli Tırnaklar
Bu sözümü iyi dinleyin. Kadınlar erkeklerin el bakımına çok dikkat ederler. O uzun tırnağın içindeki kir hiçbir kadını çekmez , emin olun. O yüzden biriktirmeyin,temizleyin onları.

  Bunlar gibi daha bir çok madde sayabilirim ama şuan aklıma gelenler gerçekten bunlar. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere , esen kalın.




Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder