28 Haziran 2012 Perşembe

Gotta Catch Em All

    Kaç yaşında oldugumu hatırlayamadıgım kadar küçüktüm. Deli gibi pokemon izlerdim o zamanlar. Yine bi gün annemin elinden tutmuş gezerken bi kasetçinin vitrininde onu gördüm. Onu almam gerekiyodu, o benim olmalıydı. POKEMON ŞARKILARI. Her çıktıgında sallayarak söylediğim şarkıları istediğim zaman dinleme fırsatıydı bu. Eve gidince yerlere attım kendimi,kafamı duvarlara vurdum(lafta değil gerçekten yaptım) Ve sonunda binlerce küfür yiyerek aldırdım o kaseti.
    Ama kaset benim için büyük bi hayal kırıklıgıydı. Kaseti taktıgımda "Yürü pokemon yürü fistanını sürü,şimdi de geçti burdan eğitmenin biri..." diye devam eden Nadide Sultan'ın Konyalım şarkısının Pokemon versiyonu diyebilecegim lanet bi şey çıktı karşıma ve daha bi çok farklı Türkçe şarkı. İşte o gün bugündür psikolijim yerlerde arkadaşlar,kimse de benden normal olmamı beklemesin.
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder