10 Temmuz 2012 Salı

Hayalleriniz Sizden Hızlı Koşar

Her tatil öncesi arkadaşlarla birbirimize söylediğimiz 'Oglum bu sene çok fena olucak. Bak bütün kızları düşürcez diyorum size ya. Geçen sene yoktu zaten o kadar kız. Bu sene var ya of of of'' yalanlarıyla bir sene daha geçti sevgili okurum -yani ordaysan. Biliyorum siz de yapıyosunuz bu muhabbetleri hiç ayak yapmayın bana şimdi. Ama diyorum ki bunlar gerçekten yalan arkadaşlar. Planlı yapılan hiç bir şey yürümez. Yürümüyo yani boşuna uğraşma. Bırak aksın gitsin oh rahat. Umudu kırık boynu bükük bi halde oturuyosun tüm tatil boyunca, sonra ben de üzülüyorum haline. Demiyorum ki hayallerinizin peşinden koşmayın ama şunu da unutmayın, hayalleriniz sizden hızlı koşar.
(Of ulen ben az önce ne yazdım oglum öyle. Vay anasını. Hele o son cümle neydi öyle be, kırdı geçti arkadaş. İlk defa da kırdı geçti lafını bi cümlede kullandım. Ohooo, tamam ben olmuşum ya. )
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder