19 Temmuz 2012 Perşembe

Ar Yu Rediiiiiii !!!

    Bazen içimdeki ortam çocugunu serbest bırakmak istiyorum. Salıcam gitsin salça olsun herkese, kemik çerçeve gözlükle fotograf çekilsin, feysbuka atarlı giderli sözler yazsın, çalkantılı bi aşk hayatı olsun haftada bi ilişki durumunu değiştirsin, kardeşler listesi in in bitmesin, kızların fotograflarının altına 'Çok güzel bi gündü bebegmm <3 <3','Taşşş <3' gibi yorumlar yapsın.
    Sonra bi bakıyorum sıkıntıdan götüm başım yine ayrı triplerde. Lanet olsun bu hayata bi başaramadım ortam çocugu olmayı. Nasıl başarıyosunuz arkadaş ya anlamıyorum cidden kafayı yicem. Saygı duyarım ben böyle insanlara arkadaş, önünde saygıyla eğilirim, bükemedim bileği öperim ve daha bir sürü saygı içerikli atasözü.
(Ne saygı duyucam len, kolpacı, pis herifler sizi. Nefret ediyorum oglum sizden. Çükünüz kurusun inşallah, bok yiyesiceler sizi )
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder