10 Haziran 2012 Pazar

Ne Yazcağımı Bilemedim

     Yine 'O'nun hakkında yazıcam. Tamam ikidir ondan gidiyorum farkındayım sen de haklısın ama valla güzel bak seviceksin. Olayı benimle sitede birlikte yazan , sitenin isim babası , yavşak mı yavşak bi o kadar da şeker can dostum güzel insan L arkadaşıma anlattığımda 'Oglum bu hiç komik değil ki , günlüğe çevirme siteyi' sitemine karşı 'Siktir et , sanki çok okuyan var amk' iç sesimin gazıyla yazıyorum bunları bilesin ha.
     Okulun son günüydü , yine aç karnımı doyurmuş okula karne almaya gidiyordum ki ortaokuldaki Türkçe öğretmenimi gördüm. Kadın çok iyi bir insan bi o kadar da uyuz bi tiptir. Ama severim kendisini , manyağın teki. 'Ah sen ne kadar büyümüşsün , ne kadar yakışıklı olmussun , seni yerim ben , kızlar sana hasta oluyodur kesin' gibi götümü göklere kadar kaldıran laflardan sonra 'Okulun en güzel kızını kapmıştın , neden bıraktın güzelim kızı ?' sorusu benim ağzıma sıçtı , sikti attı gitti beni. Sanki ben bıraktım amk , o bıraktı işte , o ayrıldı  hatırlatmasanız olmaz. Ama iç sesimi bastırdım ve bağrıma taş basarak acı acı gülümsedim ve orayı terkettim.
     'Demek istediğim şudur ki' gibi ardından saçma mı saçma bi tavsiye gelicek bi cümle yazmak isterdim ama hiç gerek yok , ne burası bi çözüm merkezi ne de ben bi Güzin abiyim.

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder